كروكوديل پيشگو در انتخابات استراليا!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
يک کروکوديل نتايج انتخابات نخست وزيري استراليا را به نفع نخست وزير فعلي اين کشور پيشگويي کرد.

در شرايطي که حدود يک ماه از ماجراي هشت پايي به نام "پل" که نتايج بازيهاي جام جهاني فوتبال 2010 آفريقاي جنوبي را با موفقيت پيشگويي کرد نگذشته است به نظر مي رسد پل که ديگر رسما از پيشگويي کردن بازنشسته شده يک جانشين پيدا کرده است.

جانشين "پل" هم آب را دوست دارد اما به جاي داشتن هشت پاي نرم، دو دست و دو پاي کوچک، يک دم دراز و يکسري دندان بسيار تيز دارد و با 5 متر طول و 700 کيلو وزن وارد عرصه پيشگويي سياسي شده است.

اين پيشگوي جديد که يک کروکوديل به نام "هري" است در پارک داروين استراليا زندگي مي کند.

براساس گزارش آسوشيتدپرس، پيشگويي هري نشان مي دهد که در انتخاب 21 اوت استراليا "جوليا گيلارد" نخست وزير فعلي اين کشور مجددا به اين سمت انتخاب خواهد شد.

در اين پيشگويي، دو تکه مرغ هم وزن از نخهاي يک اندازه اي از پوسترهاي دو نامزد رقيب در اين انتخابات آويزان شده بود و هري از بين اين دو مرغ، تکيه اي را براي ناهار خود انتخاب کرد که از پوستر جوليا گيلارد آويزان شده بود.

مهر



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: